مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:252023-08-25سياسي

نماینده مجلس: دولت 2 سال است کسری بودجه اجرایی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، دکتر روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس امروز در گردهمایی روایت خدمت شهرستان قشم به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نمادهای خدمتگزاری خالصانه و صادقانه نظام به مردم هستند.

وی افزود: نقش شهیدان رجایی و باهنر در تغییر ریل حکمرانی به سمت انقلاب اسلامی برجسته است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش از انقلاب تنها 11 بانوی نویسنده در کشور وجود داشت هم اینک به برکت انقلاب و امنیت پایدار آن 28 هزار بانوی نویسنده در کشور فعال هستند.

متفکرآزاد ادامه داد: برای هر صندلی خدمت در جمهوری اسلامی ایران حدود 72 نفر شهید تقدیم شده لذا باید افراد در پذیرفتن مسوولیت به این مهم توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: زیست مسوولان در دولت سیزدهم، زیست بازگشت به انقلاب است و با شعار مردمی، سبک خدمت و عملکرد مدیرانش توانسته قوه مجریه را به ریل انقلاب بازگرداند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: کم کاری دولت در حوزه تبیین رسانه ای محسوس است و مردم باید بدانند مسوولان در این دولت بالاشهر نشین نیستند.

متفکرآزاد افزود: امور در زمانی به دولت سیزدهم واگذار شد که آوار سهمگین سونامی آماده ریزش بود اما دولت سیزدهم انضباط مالی قابل ستایشی به خرج داد و 2 سال است که دولت کسری بودجه اجرایی ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دولت 2 سال است کسری بودجه اجرایی ندارد

نماینده مجلس: دولت 2 سال است کسری بودجه اجرایی ندارد