مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 04:402023-09-13ورزشي

افت ورزش همدان، از جاکارتا تا هانگژو


نوزدهمین دوره بازی های آسیایی در شرایطی از 10 روز دیگر آغاز خواهد شد که ورزش همدان نسبت به دوره قبلی با تعداد ورزشکاران کمتری گام به هانگژو خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از تاخیری یک ساله به دلیل بیماری کرونا حالا قرار است نوزدهمین دوره بازی های آسیایی در هانگژو چین و از ابتدای مهرماه آغاز شود.

مهم ترین و معتبرترین رویداد ورزشی قاره کهن که بدون تردید کشورها با تمام توان گام به شرکت در آن می گذارند تا از اعتبار و حیثیت ورزشی خود دفاع کنند.

مریم کرمی، مریم امیدی پارسا، آرزو حکیمی، مه لقا جام بزرگ، مبینا عزیزی، آذر کولیوند، حمید میرزایی، و فرود ظفری هشت ورزشکاری بودند که در 2018 و آوردگاه جاکارتا، کاروان اعزامی استان همدان به هجدهمین دوره بازی های آسیایی را تشکیل می دادند.

از آن تیم هشت نفره، هفت مدال رنگارنگ شامل یک مدال طلا، چهار نقره و دو برنز به حساب کاروان اعزامی کشورمان واریز شد.

به عبارت دیگر 11 درصد مدال های کاروان اعزامی ایران به این مسابقات را همدانی ها به خود اختصاص دادند که از حق نگذریم، نتیجه ای قابل قبول بود.

از همان روزها، مسئولان ورزش همدان اسب خود را طوری زین کردند که هم در تعداد ورزشکاران اعزامی و هم در مدال های کسب شده، کاروان ورزشی همدان حال و روز بهتری نسبت به جاکارتا داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت ورزش همدان، از جاکارتا تا هانگژو

افت ورزش همدان، از جاکارتا تا هانگژو