مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-23سياسي

اختتامیه سوگواره ملی عکس «راوی عشق»5 شهریور برگزار می شود


مسئول کمیته اطلاع رسانی نخستین سوگواره ملی عکس «راوی عشق»، از برگزاری آیین اختتامیه این برنامه در روز 5 شهریورماه خبر داد.

- زنجان-مسئول کمیته اطلاع رسانی نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق ، از برگزاری آیین اختتامیه این برنامه در روز 5 شهریورماه خبر داد.

نفیسه جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: با مشخص شدن نتیجه داوری آثار عکاسی این سوگواره، آیین اختتامیه در روز 5 شهریورماه، ساعت 17 به میزبانز سالن همایش های اتاق بازرگانی زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال عکاسان از این سوگواره، یادآور شد: در مراسم یوم الزینب (س) بیش از 80 عکاس در بخش حرفه ای در پایتخت شور و شعور حسینی از زوایای مختلف و با نگاه های متفاوت، دسته باعظمت عزاداری زینبیه اعظم زنجان را با دوربین های خود ثبت کردند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی سوگواره ملی عکس راوی عشق با اشاره به ارسال تعداد 1431 فریم عکس به دبیرخانه این سوگواره، خاطرنشان کرد: از این مجموع تعداد 905 فریم در بخش حرفه ای و 526 فریم نیز در بخش پویش مردمی (عکاسی با موبایل) به دبیرخانه ارسال شده است.

جعفری تصریح کرد: پس از داوری آثار توسط سه داور انتخابی این سوگواره، تعداد 42 اثر از 26 عکاس شرکت کننده در هر دوبخش حرفه ای و پویش مردمی، به مرحله نمایشگاهی نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سوگواره ملی عکس «راوی عشق»5 شهریور برگزار می شود

اختتامیه سوگواره ملی عکس «راوی عشق»5 شهریور برگزار می شود