مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-09ورزشي

تیم بدمینتون دختران بجنورد در مسابقات گنبد حضور پیدا کرد


بجنورد_ رییس هیات بدمینتون خراسان شمالی گفت: برترین های بدمینتون دختران خراسان شمالی در مسابقات سه جانبه گنبد حاضر شدند.

- برات وثوقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نفرات برتر اولین مرحله جام برترین های بدمینتون دختران خراسان شمالی در رده های سنی زیر 11، زیر13و زیر 15 سال بجنورد در مسابقه بدمینتون سه جانبه که در تاریخ 16 و 17 شهریور به میزبانی گنبد برگزار شد شرکت کردند.

رییس هیأت بدمینتون خراسان شمالی تصریح کرد: این مسابقه سه جانبه با هدف فرهنگی و ورزشی و جهت آمادگی بازیکنان بدمینتون نونهال و نوجوان با شرکت 80 بازیکن از شهرهای بجنورد، گنبد و گرگان در رده های سنی نونهال، نوجوان، آزاد و پیشکسوت برگزار شد که نماینده های بجنورد فقط در رده های نونهال و نوجوان شرکت کردند.

وی در ادامه به نتایج ورزشکاران خراسان شمالی در این دوره از رقابت ها اشاره کرد و افزود: در رده سنی زیر 11 سال آندیا خالق پور، مقام اول، یاس عباسی، مقام دوم و مقام سوم مشترک توسط المیرا ارکانی فرد و هستی عیدی کسب شد.

وثوقی خاطر نشان کرد: در رده سنی زیر 13 سال دلارام یزدانی، مقام دوم و آناهیتا لطفی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

رییس هیأت بدمینتون خراسان شمالی بیان کرد: در رده سنی زیر 15 سال نیز یاسمین شمسی و الینا گوران به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بدمینتون دختران بجنورد در مسابقات گنبد حضور پیدا کرد

تیم بدمینتون دختران بجنورد در مسابقات گنبد حضور پیدا کرد