مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-01اقتصادي

هواپیمایی چابهار به شرکتهای صندوق بازنشستگی کشوری اضافه شد


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با انتقال «صندوق هما» به صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت های آن از جمله شرکت هواپیمایی چابهار به شرکت های صندوق اضافه شده که ظرفیت آن برای خدمت بیشتر به بازنشستگان کشوری استفاده خواهد شد.

- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با انتقال صندوق هما به صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت های آن از جمله شرکت هواپیمایی چابهار به شرکت های صندوق اضافه شده که ظرفیت آن برای خدمت بیشتر به بازنشستگان کشوری استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت الله ترکی در این خصوص گفت: سیاست صندوق بازنشستگی کشوری استفاده از تمام ظرفیت و امکانات شرکت های تابعه برای خدمت رسانی به مردم به ویژه بازنشستگان و افزایش سودآوری و فعالیت های اقتصادی آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت هواپیمایی چابهار از جمله شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری (صندوق بازنشستگی هما) است که با توجه به اهمیت تسهیل سفر زائرین اربعین حسینی از روز نهم شهریور ماه سال جاری اولین پرواز بین المللی این شرکت به مقصد نجف اشرف جهت خدمت به زوار اربعین حسینی آغاز شد.

یک فروند هواپیما MD-82 این شرکت پس از چک های دوره ای به ناوگان عملیاتی بازگشته و یک فروند هواپیمای جدید MD-83 نیز با صندلی های فول بیزینس وارد ناوگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمایی چابهار به شرکتهای صندوق بازنشستگی کشوری اضافه شد

هواپیمایی چابهار به شرکتهای صندوق بازنشستگی کشوری اضافه شد