مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18سياسي

معاون وزیر خارجه: برخی از زندانیان ایرانی پس از آزادی در آمریکا باقی می مانند


باقری تلاش ها برای آزادسازی این زندانیان را نشان دهنده اهتمام ویژه و اهمیت سرنوشت همه ایرانیان در همه جهان برای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، معاون سیاسی وزیر امور خارجه آزادی زندانیان ایرانی از بند دولت آمریکا را نشان دهنده اهتمام ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم به سرنوشت همه ایرانیان دانست و تاکید کرد: اطلاع از شرایط و وضعیت همه ایرانیان در هر نقطه از جهان از اولویتهای دولت است.

علی باقری که به همراه رییس جمهور در نیویورک به سر می برد، در گفت وگویی با اشاره به آزادی ایرانیان زندانی در آمریکا گفت: بحث تبادل زندانیان و آزادسازی های دارایی ها از موضوعات مهم مطرح درمذاکرات فشرده و غیرمستقیم بین ایران و آمریکا بود و در همین چارچوب آزادی 5 زندانی ایرانی که در آمریکا به طور غیرقانونی توسط دستگاه های اطلاعاتی آمریکا مورد تعقیب قرار گرفته بودند، در دستور کار گرفت.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه ادامه داد: برخی از این زندانیان پس از آزادی در آمریکا باقی مانده و به کار و زندگی شخصی خود ادامه خواهند داد.

باقری تلاش ها برای آزادسازی این زندانیان را نشان دهنده اهتمام ویژه و اهمیت سرنوشت همه ایرانیان در همه جهان برای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم دانست و گفت: اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر خارجه: برخی از زندانیان ایرانی پس از آزادی در آمریکا باقی می مانند

معاون وزیر خارجه: برخی از زندانیان ایرانی پس از آزادی در آمریکا باقی می مانند