مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-12پزشكي

فعالیت تمام درمانگاه های مراکز درمانی مشهد طی روزهای پایانی ماه صفر


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به فعال بودن درمانگاه بیمارستان ها و کلینیک های ویژه در ایام تعطیل گفت: پذیرش بدون قید و شرط بیماران و عدم ارجاع بیماران به سایر مراکز بدون هماهنگی با mcmc به تمامی بیمارستان ها تاکید شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به فعال بودن درمانگاه بیمارستان ها و کلینیک های ویژه در ایام تعطیل گفت: پذیرش بدون قید و شرط بیماران و عدم ارجاع بیماران به سایر مراکز بدون هماهنگی با mcmc به تمامی بیمارستان ها تاکید شده است.

دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه با توجه به تشرف خیل عظیمی از زائران در دهه پایانی ماه صفر به مشهد فعال سازی فرماندهی بحران در تمام مراکز درمانی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: برگزاری کمیته مدیریت خطر در بیمارستان ها، مدیریت حضور مستمر اعضای گروه مدیریت تخت اورژانس و نظارت مستقیم بر جریان بستری بیماران از جمله اقدامات فرماندهی بحران در بیمارستان ها محسوب می شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد افزایش ظرفیت پذیرش بیماران تصریح کرد: طبق برنامه ریزی ها و ابلاغ های صورت گرفته، تمامی مراکز درمانی در 5 روز پایانی ماه صفر باید از پذیرش بیماران الکتیو تا حد امکان اجتناب کرده و بر ظرفیت بخش های پشتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تمام درمانگاه های مراکز درمانی مشهد طی روزهای پایانی ماه صفر

فعالیت تمام درمانگاه های مراکز درمانی مشهد طی روزهای پایانی ماه صفر