مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-05دانش

شفاف سازی وزارت علوم درباره ادعای اخراج 58 استاد دانشگاه +اینفوگرافی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم ، طی هفته های اخیر اخبار متعددی در فضای مجازی درباره تعلیق یا انفصال موقت از تدریس و بازنشستگی زودهنگام برخی استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در دولت سیزدهم منتشر شد به طوریکه علی شمسی پور .

- شفاف سازی وزارت علوم درباره ادعای اخراج 58 استاد دانشگاه +اینفوگرافی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای شفاف سازی ادعای اخراج 58 استاد دانشگاه توسط برخی از جراید اینفوگرافی را منتشر کرد.

براین اساس با 9 نفر از اساتید دانشگاه قطع همکاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم ، طی هفته های اخیر اخبار متعددی در فضای مجازی درباره تعلیق یا انفصال موقت از تدریس و بازنشستگی زودهنگام برخی استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در دولت سیزدهم منتشر شد به طوریکه علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم در گفتگو با مهر درباره ادعای اخراج 58 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها در دولت سیزدهم واکنش نشان داد.

همچنین روابط عمومی وزارت علوم برای شفاف شدن موضوع مذکور اینفوگرافی را منتشر کرد.

براساس این اینفو، 7 نفر از 58 عضو هیات علمی دانشگاه ها به دلیل رکود علمی یا عدم تبدیل وضعیت و یا از دست دادن صلاحیت علمی و عمومی و 2 نفر دیگر به دلیل پاسخ منفی استعلام از نهاد ها و مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی وزارت علوم درباره ادعای اخراج 58 استاد دانشگاه +اینفوگرافی

شفاف سازی وزارت علوم درباره ادعای اخراج 58 استاد دانشگاه +اینفوگرافی