مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-30اقتصادي

واردات ال ان جی اروپا از روسیه رکورد می زند


اتحادیه اروپا با وجود هدفش برای خودکفایی از سوخت های فسیلی روسیه تا سال 2027، امسال حجم بالای کم سابقه ای گاز طبیعی مایع (ال ان جی) را از روسیه وارد خواهد کرد.

- اتحادیه اروپا با وجود هدفش برای خودکفایی از سوخت های فسیلی روسیه تا سال 2027، امسال حجم بالای کم سابقه ای گاز طبیعی مایع (ال ان جی) را از روسیه وارد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی و تحلیل داده های صنعتی توسط سازمان غیردولتی گلوبال ویتنس حاکی از آن است که در هفت ماه اول سال میلادی جاری، بلژیک و اسپانیا، دومین و سومین خریدار بزرگ ال ان جی روسیه بوده و پس از چین به عنوان بزرگترین خریدار قرار گرفتند.

در مجموع، واردات ال ان جی به اتحادیه اروپا در فاصله ژانویه تا ژوییه امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال 2021 که هنوز جنگ در اوکراین آغاز نشده بود، 40 درصد افزایش یافته است.

دلیل این رشد چشمگیر آن است که اتحادیه اروپا قبل از جنگ در اوکراین، به دلیل وابستگی به واردات گاز روسیه از طریق خط لوله، حجم چندانی واردات ال ان جی نداشت.

طبق گزارش گلوبال ویتنس ، این رشد بسیار بالاتر از افزایش میانگین جهانی واردات ال ان جی روسیه بوده و شش درصد بالاتر از مدت مشابه است.

بررسی این سازمان غیردولتی بر اساس آمار شرکت کپلر بوده که نشان داد: اتحادیه اروپا حدود 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات ال ان جی اروپا از روسیه رکورد می زند

واردات ال ان جی اروپا از روسیه رکورد می زند