مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-29سياسي

اعلام حمایت یمن از قیام مردم نیجر ضد استعمار فرانسه


دولت نجات ملی، وزارت خارجه و دفتر سیاسی جنبش انصارالله در پیام ها و بیانیه هایی جداگانه اعلام کردند که از قیام مردم نیجر ضداستعمار فرانسه حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نهادهای مختلف یمنی با صدور پیام ها و بیانیه هایی جداگانه حمایت خود از قیام مردم نیجر ضداستعمار فرانسه را اعلام کردند.

ضیف الله الشامی، سخنگو و وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن، همراهی این کشور با قیام مردم نیجر ضدنظام گماشته استکبار جهانی و در رأس آن فرانسه و آمریکا که خوی استعماری دارند را اعلام کرد.

سخنگوی دولت نجات ملی یمن با اشاره به اهمیت ایستادن در کنار ملت نیجر جهت تحقق آزادی این کشور از دست نشانده های خارجی، از کشورهای غربی خواست که در امور داخلی نیجر دخالت نکنند و به اراده ملت نیجر جهت تعیین سرنوشت خود به دور از دیکته ها و فشارهای خارجی و همچنین حق این ملت در حفاظت از منابع ملی خود احترام بگذارند.

الشامی با تاکید بر لزوم موضع گیری یکپارچه جهان اسلام در برابر تهدیدهای غرب نسبت به این کشور مسلمان، از دولت ها و ملت های اسلامی خواست که اقدامات ملت نیجر را مورد تأیید قرار بدهند و از آن حمایت کنند.

از سوی دیگر وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن نیز با صدور بیانیه ای ضمن استقبال از مبارزات ملت نیجر برای استقلال، آزادی و بازسِتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت یمن از قیام مردم نیجر ضد استعمار فرانسه

اعلام حمایت یمن از قیام مردم نیجر ضد استعمار فرانسه