مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-12حوادث

11 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر در گیلان دستگیر شدند


به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در راستای طرح سه روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبازره با مواد مخدر و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علی احمدپور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم گیری و از بین بردن افسردگی و کم رویی فرزندان، آن ها را در برابر شرایط آسیب زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

وی از اجرای طرح سه روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبازره با مواد مخدر و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این رابطه، 97 خرده فروش و 11 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 404 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه همچنین 14 کیلو و 27 گرم تریاک، 439 گرم هرویین، 2 کیلو و 811 گرم حشیش، 740 گرم شیشه و 16 کیلو و 305 گرم سایر مواد مخدر کشف شد، افزود: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

احمدپور با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم بیان کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می افتد که همه دستگاه های مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر در گیلان دستگیر شدند

11 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر در گیلان دستگیر شدند