مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-10دانش

برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان لرستان


امیررضا رومیانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان لرستان گفت: - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لرستان و فرهنگیان خرم آباد به مدت یک هفته در منطقه محروم شول آباد الیگودرز برگزار می شود.

امیررضا رومیانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان لرستان گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لرستان و فرهنگیان خرم آباد به مدت یک هفته در منطقه محروم شول آباد الیگودرز برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردو جهادی تقویت ارتباط اعضای تشکل با مفاهیم جهادی و آرمان های انقلاب اسلامی، افزایش مهارت های تخصصی دانشجویان در رشته های علمی و فرهنگی و ترسیم مسیر تعامل دانشجویان با جامعه و مسائل اجتماعی و فرهنگی است.

رومیانی اظهار کرد: در این اردوی جهادی 70 جهادگر در دو گروه عمرانی که به ساخت و بازسازی مسکن و مدرسه ای در منطقه فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان لرستان

برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان لرستان