مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-23سياسي

شریعتی: وزارت نیرو موفق ترین وزارتخانه دولت است/ دولت در کنترل خاموشی ها موفق شد


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تا به امروز تقریبا به آنچه که به عنوان برنامه در زمان رای اعتماد به مجلس ارائه کرد، عمل کرده و عملکرد موفقی در کنترل خاموشی ها داشته است.

- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تا به امروز تقریبا به آنچه که به عنوان برنامه در زمان رای اعتماد به مجلس ارائه کرد، عمل کرده و عملکرد موفقی در کنترل خاموشی ها داشته است.

مالک شریعتی نیاسر در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد وزارت نیرو به ویژه در مدیریت خاموشی ها در فصل تابستان، بیان کرد: به طور کلی در مقایسه با گذشته از نظر بنده وزارت نیرو موفق ترین وزارتخانه دولت سیزدهم است.

بعد از گذشت دو سال از عمر دولت سیزدهم، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در مجموع می توان گفت که وزارت نیرو موفق ترین وزارتخانه دولت است.

وی در ادامه اظهار کرد: وزارت نیرو تاکنون نظم دقیقی در پیشبرد کارها داشته است و وزیر نیرو تقریبا به آنچه که به عنوان برنامه در زمان رای اعتماد به مجلس اعلام کرد، عمل کرده است.

در بخش هایی به ویژه در حوزه انرژی های تجدید پذیر وزارت نیرو عقب ماندگی هایی دارد که وزیر نیرو قول داده است که آنها را نیز مرتفع کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته نیاز به تامین منابع مالی نیز دارند که لازم است صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: وزارت نیرو موفق ترین وزارتخانه دولت است/ دولت در کنترل خاموشی ها موفق شد

شریعتی: وزارت نیرو موفق ترین وزارتخانه دولت است/ دولت در کنترل خاموشی ها موفق شد