مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-30فرهنگي

جشنواره رسانه خورشید مهم ترین رویداد دیپلماسی عمومی کشور در سال 1402 است   


معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: جشنواره رسانه خورشید به اذعان بسیاری از بانوانی که به مشهد آمدند مهم ترین رویداد دیپلماسی عمومی کشور در سال 1402 است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: جشنواره رسانه خورشید به اذعان بسیاری از بانوانی که به مشهد آمدند مهم ترین رویداد دیپلماسی عمومی کشور در سال 1402 است.

یوسف اسماعیل زاده در گفت وگو با ایسنا ضمن تاکید بر اینکه اولین دوره جشنواره زن و رسانه خورشید در مشهد برگزار می شود، اظهار کرد: جشنواره بین المللی رسانه خورشید؛ گردهمایی زنان رسانه ای جهان برای تبادل اندیشه ها و تجربیات است که دریچه ای نو برای ارتباطات رسانه ای بانوان گشوده تا فارغ از مرزها با اندیشه های یک دیگر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره حدود 100 خبرنگار از بیش از 40 کشور دنیا به مشهد آمدند تا ایران را از دریچه مشهد مشاهده کنند، افزود: تمام همت حوزه اجرایی جشنواره طی این مدت این بوده که کشور خود را با آن طبیعتی که دارد به صورت واقعی برای خبرنگارانی که به این شهر می آیند، روایت کنیم.

معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: عده ای از این بانوان روز پنجشنبه و تعدادی هم در روز جمعه به این شهر آمدند و برنامه هایی را برای آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه خورشید مهم ترین رویداد دیپلماسی عمومی کشور در سال 1402 است   

جشنواره رسانه خورشید مهم ترین رویداد دیپلماسی عمومی کشور در سال 1402 است