موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-08بين الملل

حماس موضع کویت در قبال حمایت از حقوق ملت فلسطین را ستود


در بحبوحه تقلای برخی کشورها برای عادی سازی روابط، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موضع کویت در حمایت از حقوق مردم فلسطین را ارج نهاد.

- در بحبوحه تقلای برخی کشورها برای عادی سازی روابط، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موضع کویت در حمایت از حقوق مردم فلسطین را ارج نهاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حماس موضع دولت کویت در حمایت از حقوق ملت فلسطین را ستود و اعلام کرد، کویت تریبون و یا هیچ محفل عربی و جهانی را ترک نمی کند و این امر بیانگر حمایت تمام قد این کشور از ملت فلسطین است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب ، هشام قاسم، عضو رهبری جنبش حماس در خارج تاکید کرد، بیانیه پارلمان کویت بر موضع رسمی این کشور در حمایت از حقوق ملت فلسطین در راستای مقاومت با اشغالگران و پاسخ به تجاوزات و نقض های آنها تا زمان تحقق آزادی شان تاکید دارد.

هشام قاسم در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از دولت، نمایندگان و ملت کویت به خاطر موضع ثابتشان در راستای حمایت از حقوق ملت فلسطین، تصریح کرد، این کشور هرگز در مخالفت قاطع خود با عادی سازی روابط با اشغالگران به ویژه در بحبوحه عجله برخی کشورها، غفلت نکرده است و این امر بیانگر حمایت کویت از حقوق مشروع فلسطین و مسأله عادلانه آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس موضع کویت در قبال حمایت از حقوق ملت فلسطین را ستود

حماس موضع کویت در قبال حمایت از حقوق ملت فلسطین را ستود