مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 00:302023-10-15فرهنگي

رسانه ها یکی از عوامل اعتلای استان هستند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر لزوم به کارگیری دقت نظر در حوزه های مدیریتی گفت: یکی از عوامل اعتلای استان رسانه ها هستند و با نقش اثرگذارشان در فرهنگ سازی، - ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر لزوم به کارگیری دقت نظر در حوزه های مدیریتی گفت: یکی از عوامل اعتلای استان رسانه ها هستند و با نقش اثرگذارشان در فرهنگ سازی، آموزش، معرفی جاذبه ها و دیگر موارد سبب ایجاد انگیزه و تشویق مردم می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان آهنگر 23 مهر ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعاتی خزر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری اظهار کرد: مازندران تا امروز در برگزاری جشنواره های رسانه ای موفق عمل کرده و ظرفیت برگزاری جشنواره در سطح ملی و فراملی را دارد.

وی مازندران را قطب گردشگری کشور خواند و افزود: چنان که باید از ظرفیت های گردشگری استان استفاده نکردیم.

با برنامه ریزی دقیق، علمی و نگاه مطلوبانه به گردشگری، مازندران در مسیر اعتلای این صنعت گام برمی دارد، باید از این ظرفیت غنی در حوزه های اقتصادی برای توسعه استفاده کنیم.

آهنگر با اشاره به اینکه کشورهای توسعه یافته از رسانه به عنوان مهم ترین راه جذب مخاطب در گردشگری بهره می برند، خاطرنشان کرد: باید در حوزه گردشگری مطالعه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها یکی از عوامل اعتلای استان هستند

رسانه ها یکی از عوامل اعتلای استان هستند