مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-09اقتصادي

47 میلیون دلار صادرات از خراسان رضوی به کشورهای عضو بریکس


رییس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در 6 ماه نخست سال جاری حجم تجارت خارجی خراسان رضوی با کشورهای عضو بریکس 84 میلیون دلار بوده که 47 میلیون دلار مربوط به صادرات و 37 میلیون دلار نیز مربوط به واردات است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در 6 ماه نخست سال جاری حجم تجارت خارجی خراسان رضوی با کشورهای عضو بریکس 84 میلیون دلار بوده که 47 میلیون دلار مربوط به صادرات و 37 میلیون دلار نیز مربوط به واردات است.

محمدعلی امیرفخریان در گفت وگو با ایسنا در خصوص حجم تجارت خارجی خراسان رضوی در سال جاری اظهار کرد: طبق آمار دریافت شده از سازمان توسعه و تجارت ایران، صادرات خراسان رضوی در 6 ماه نخست سال جاری 728 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 30 درصد رشد داشته و واردات استان نیز 324 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.

5 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در مجموع حجم تجارت خارجی استان با بیش از یک میلیارد و 52 میلیون دلار، رشدی بیش از 17 درصدی نسبت به سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

تراز تجاری استان مثبت و معادل 404 میلیون دلار است رییس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه تراز تجاری استان ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 میلیون دلار صادرات از خراسان رضوی به کشورهای عضو بریکس

47 میلیون دلار صادرات از خراسان رضوی به کشورهای عضو بریکس