مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 04:552023-10-03بين الملل

تأکید سید حسن نصرالله بر محکومیت عادی سازی روابط با اسراییل


هر کشوری که به سمت عادی سازی می رود باید محکوم شود، زیرا این امر ترک فلسطین و تقویت دشمن تلقی می شود و نباید آن را تحمل کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان دوشنبه شب به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد (ص) سخنرانی کرده و به مسائل مربوط به لبنان و منطقه پرداخته است.

  وی در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به جشن باشکوه میلیونی یمنی ها به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد (ص) گفت: من جشن بزرگ، بزرگ و زیبای ملت یمن برای میلاد پیامبر اکرم (ص) را با وجود شرایط سخت زندگی و امنیتی، می ستایم.

  دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه حادثه تروریستی انفجار مساجد اهل سنت پاکستان را محکوم کرد و گفت: جنایتکاران تکفیری مساجد اهل سنت در پاکستان را به بهانه بزرگداشت میلاد پیامبر (ص) منفجر کردند.

  نصرالله افزود: این چهره سیاه و تیره تکفیری سرطانی است که دوباره در جهان اسلام ما شیوع پیدا کرده است، جایی که هرکس عشق خود را به رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) ابراز کند، کشته می شود.

  دبیر کل حزب الله در ادامه با اشاره به ترویج همجنس گرایی در غرب افزود: کسانی هستند که می خواهند مردم با ترویج همجنس گرایی و حیوانیت، مقام انسانی خود را به پایین ترین سطح تنزل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید سید حسن نصرالله بر محکومیت عادی سازی روابط با اسراییل

تأکید سید حسن نصرالله بر محکومیت عادی سازی روابط با اسراییل