مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-08سياسي

تاکید فرماندار تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته


فرماندار شهرستان تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته شهرستان به عنوان پیشکسوتان این عرصه تاکید کرد و گفت: انتقال تجربیات ارزشمند یک ضرورت مهم است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته شهرستان به عنوان پیشکسوتان این عرصه تاکید کرد و گفت: انتقال تجربیات ارزشمند یک ضرورت مهم است.

یونس فاتح در نشست صمیمی با فرمانداران ادوار گذشته شهرستان تبریز، افزود: رشد و توسعه جامعه نیازمند استفاده از تجربیات پیشکسوتان است، باید از تجربیات ارزشمند فرمانداران ادوار گذشته شهرستان در این راستا بهره مند شد.

وی با اشاره به برنامه های فرمانداری شهرستان تبریز در خصوص تجلیل از پیشکسوتان و استفاده از نظرات و تجربه های آنان، ادامه داد: پیشکسوتان از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند که در شرایط مختلف برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم حضوری فعال داشته اند.

فاتح به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند آذربایجان سر ایران است ، اشاره کرده و افزود: مصادیق این مهم در ادوار گذشته با تلاش های شبانه روزی فرمانداران خود را نشان داده است.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار تبریز در تاریخ کشور، ادامه داد: مردم این خطه در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در جنگ اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته

تاکید فرماندار تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته