مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:452023-09-30حوادث

توجه به معیشت آتش نشانان شهرداری ساری از اولویت هاست


توجه به معیشت آتش نشانان شهرداری ساری اولویت اصلی ما است در این خصوص جهت اجرای دو آیتم حق الدرجه و شیفت، مکاتباتی با وزارت کشور انجام شد که به زودی نهایی می شود.

- ایسنا/مازندران شهردار ساری گفت: توجه به معیشت آتش نشانان شهرداری ساری اولویت اصلی ما است در این خصوص جهت اجرای دو آیتم حق الدرجه و شیفت، مکاتباتی با وزارت کشور انجام شد که به زودی نهایی می شود.

محمد حسین قبادی امروز در مراسم روز ایمنی و آتش نشان که در سازمان آتش نشانی شهرداری ساری برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه 7 مهر ماه به عنوان روز آتش نشان و ایمنی نام گذاری شده است، اظهار کرد: این مناسبت بهانه ای است تا از انسان هایی که از جان و آسایش خود برای جامعه می گذرند قدردانی شود.

وی افزود: مدیریت شهری ساری بر نقش آتش نشانان در حفظ جان آحاد جامعه و شهرندان واقف است لذا به همین منظور سیاست آموزش و پیشگیری را در دستور کار خود قرار داده است .

شهردار ساری با اشاره به اینکه وضعیت کهن شهر ساری در حوزه ایمنی در گذشته چندان قابل قبول نبوده است اما با سیاست گذاری اعمال شده در حوزه ساختارهای شهری، ترافیک، بافت های فرسوده اقدامات مهمی در حال اجرا است، گفت: اهمیت ارتقای دانش و ایجاد زمینه تحصیلات تکمیلی که در چند سال گذشته مغفول مانده است باید سرلوحه سازمان آتش نشانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به معیشت آتش نشانان شهرداری ساری از اولویت هاست

توجه به معیشت آتش نشانان شهرداری ساری از اولویت هاست