مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-09سياسي

دانشکده پیراپزشکی بجنورد افتتاح شد


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود، دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور معاون آموزشی و جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی اسماعیلی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهارکرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود، دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور معاون آموزشی و جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در مسیر حرکت به سمت دانشگاه های پیشرو، باید زیرساخت ها و تجهیزات به روزسانی شوند، گفت: با این هدف و پس از رایزنی ها و هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی و افتتاح شد تا با این اقدام زمینه ورود رشته های جدید و توسعه تحصیلات تکمیلی فراهم شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با توجه به برنامه های دانشگاه در حوزه آموزش و حرکت به سمت دانشگاه پیشرو، بایستی برخی ساختارها از جمله چارت سازمانی دانشکده ها اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده پیراپزشکی بجنورد افتتاح شد

دانشکده پیراپزشکی بجنورد افتتاح شد