مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-10سياسي

پاسخگویی استاندار ایلام به 203 مطالبه و خواسته مردمی


استاندار ایلام به مطالبات و خواسته های مردم از طریق  سامانه 111 سامد پاسخ داد و دستور لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات و خواسته های مردم صادر کرد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام به مطالبات و خواسته های مردم از طریق  سامانه 111 سامد پاسخ داد و دستور لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات و خواسته های مردم صادر کرد.

حسن بهرام نیا امروز سه شنبه، 18 مهرماه در حاشیه حضور در سامانه سامد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین ارتباط مردمی از طریق سامانه 111 سامد با اقشار مختلف مردم از سراسر استان انجام شد و در این ارتباط مردمی، امروز 16 نفر از مردم استان به صورت تلفنی و از طریق سامانه سامد مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه به 203 مطالبه و خواسته مردمی در قالب 6 برنامه سامد پاسخ داده و مطالبات مردم با جدیت پیگیری شده است، افزود: در این راستا در هر برنامه دستورات لازم برای رفع مشکلات مردمی به مدیران دستگاه های اجرایی، معاونین استاندار و مجموعه ستادی استانداری صادر شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: در مجموع آنچه که خواسته مردم در قالب این ارتباط تلفنی بود، عمدتا در خصوص تسهیلات برای اشتغال، دریافت وام جهت پیش پرداخت اجاره مسکن و امورات مربوط به شهر و روستا بوده و در همین جلسه این مطالبات پاسخ داده شد و یا اگر برخی خواسته ها نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی استاندار ایلام به 203 مطالبه و خواسته مردمی

پاسخگویی استاندار ایلام به 203 مطالبه و خواسته مردمی