مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-18بين الملل

کاخ سفید: بایدن «سوالاتی دشوار» از نتانیاهو خواهد پرسید


سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: هیچ برنامه یا قصدی برای استقرار نیروهای آمریکایی در زمین برای جنگ در اسراییل وجود ندارد و بایدن می خواهد اهداف اسراییلی ها را در روزهای آینده بداند.

- سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: هیچ برنامه یا قصدی برای استقرار نیروهای آمریکایی در زمین برای جنگ در اسراییل وجود ندارد و بایدن می خواهد اهداف اسراییلی ها را در روزهای آینده بداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران در هواپیمای ریاست جمهوری گفت: جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در طول سفر خود سوالاتی دشوار از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل و دیگر رهبران آن خواهد پرسید.

وی افزود که رییس جمهوری آمریکا از آنچه در بیمارستان غزه رخ داده است احساس عصبانیت می کند و به تیم امنیت ملی خود دستور داده است تا اطلاعاتی را برای روشن شدن جزییات جمع آوری کنند.

به نقل از الجزیره، کربی در خصوص لغو اجلاس سران امان، تصمیم برای نرفتن به امان را دوجانبه دانست و دلیل اصلی را انصراف محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از حضور در نشست امان و اعلام سه روز عزای عمومی پس از حمله به بیمارستان عنوان کرد.

کربی اشاره کرد که بایدن قصد دارد پس از دیدار از اراضی اشغالی در مسیر بازگشت به واشنگتن با محمود عباس و عبدالفتاح سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: بایدن «سوالاتی دشوار» از نتانیاهو خواهد پرسید

کاخ سفید: بایدن «سوالاتی دشوار» از نتانیاهو خواهد پرسید