مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-12پزشكي

نخستین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی در بجنورد برگزار شد


رییس دانشکده دندانپزشکی بجنورد گفت: نخستین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی روز پنجشنبه 20 مهرماه 1402، همزمان با سراسر کشور و با حضور 20 نفر از دانشجویان واجد شرایط در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز فاطمه فرازی، رییس دانشکده دندانپزشکی بجنورد در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: نخستین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی پنجشنبه 20 مهرماه 1402، همزمان با سراسر کشور و با حضور 20 نفر از دانشجویان واجد شرایط در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

وی گفت: این آزمون با نظارت دکتر رسول صاحب علم، ناظر دبیرخانه کمیته اجرایی آزمون و با مشارکت اساتید و اعضای هیئت علمی و گروه های آموزشی بالینی و با حضور 20 نفر از دانشجویان ورودی 97 و سال آخر برگزار شد.

رییس دانشکده دندانپزشکی بجنورد با بیان اینکه این آزمون در دو بخش تئوری و تئوری_عملی برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان دندانپزشکی، سنجش مهارت های بالینی در تشخیص و درمان بیماری های مختلف است که به صورت حضوری انجام می شود.

فرازی تصریح کرد: در این آزمون دانشجویان پیش از مواجهه با بیمار واقعی، از نظر داشتن مهارت های علمی و بالینی سنجیده می شوند که از آمادگی کافی برای حضور بر بالین بیمار برخوردار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی در بجنورد برگزار شد

نخستین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی در بجنورد برگزار شد