مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-07سياسي

آغاز فعالیت شهرک اربعین ایلام از امروز


استاندار ایلام در مراسم تجلیل از موکب داران گفت: از امروز فعالیت شهرک اربعین استان ایلام با هدف انسجام در خدمات رسانی به زائرین حسینی آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح شنبه در همایش تجلیل از موکب داران اربعین در مصلی شهر ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته نیرو انتظامی گفت: از تمام کسانی که در راستای اجرای زیرساخت های لازم در اربعین سال جاری تمام تلاش خود را نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 وی افزود: مردم استان ایلام با عشق خالصانه ی خود به امام حسین (ع) پذیرای بیش از نیمی از زائران اباعبدالله در اربعین امسال بودند.

  استاندار ایلام با اشاره به اینکه مردم در استان ایلام با خدمت خود به زائران عزیز این استان را به عنوان پایتخت خادمین زوار اباعبدالله (ع) در کشور معرفی کردند، ادامه داد: موکب داران و مردم این استان با خلق حماسه ای دیگر در این استان باعث لبخند رضایت بر سیمای نازنین مقام معظم رهبری شدند.

  بهرام نیا خاطرنشان کرد: تعداد 500 موکب در این ایام در استان ایلام فعالیت داشتند که از این تعداد 340 موکب شناسنامه دار هستند.

عالی ترین مقام دولت در ایلام گفت: مدال خدمت به زائرین امام حسین بر سیمای فراجا یکی دیگر از افتخارات استان ایلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت شهرک اربعین ایلام از امروز

آغاز فعالیت شهرک اربعین ایلام از امروز