مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-27دانش

کتاب «پلی فنل ها در پیشگیری و درمان سرطان» منتشر شد


انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «پلی فنل ها در پیشگیری و درمان سرطان» را با رویکردی به حوزه علوم پزشکی، به ویژه گروه پزشکی، زیست شناسی، - ایسنا/اردبیل انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب پلی فنل ها در پیشگیری و درمان سرطان را با رویکردی به حوزه علوم پزشکی، به ویژه گروه پزشکی، زیست شناسی، ژنتیک، بیوشیمی و بیوتکنولوژی منتشر کرد.

این کتاب توسط دکتر مهران اوچی اردبیلی عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، دکتر محمد ضعیفی زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، نرگس رجب وند ، علی محمدی گللو و دکتر رامین نصیری تالیف گردیده است.

از ویژگی های اصلی کتاب پلی فنل ها در پیشگیری و درمان سرطان ، جامع و بروز بودن با توجه به پتانسیل ها و چشم اندازهای درمان سرطان می باشد که نگاه و دیدگاه درمانی پلی فنل ها در سرطان مدنظر قرار گرفته و تا حد امکان به زبان ساده نوشته شده است تا برای محققین حوزه بیولوژی و پزشکی قابل استفاده باشد.

سرطان عارضه مزمنی است که برای ایجاد آن مدت ها وقت لازم است.

علت ایجاد سرطان این است که کنترل تقسیم سلول از بین می رود و سلول ها تا حد تشکیل تومور تکثیر پیدا می کنند و این پدیده حاصل موتاسیون و یا از بین رفتن ژن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «پلی فنل ها در پیشگیری و درمان سرطان» منتشر شد

کتاب «پلی فنل ها در پیشگیری و درمان سرطان» منتشر شد