مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:112023-09-23سياسي

فرماندار پاوه: دشمن می خواهد هویت را از ما بگیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علیرضا حیدری فرماندار پاوه در آیین زنگ ایثار و مقاومت که صبح امروز در مدرسه شهید مطهری پاوه برگزار شد، اظهار کرد: این ایام تقارن دو واقعه مهم و با ارزش آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس است که هرکدام از این مناسبت ها به نوعی ادامه دهنده راه مقاومت ایثار و جانبازی عزیزان است.

وی افزود: طی 8 سال دفاع مقدس رزمندگان و ایثارگران ایثار کردند و از جان و مال خود گذشتند و در جبهه های نبرد علیه باطل از کیان نظام و آب و خاک ما دفاع کردند.

فرماندار پاوه گفت: همین شهدا و رزمندگان امنیتی را برای ما ایجاد کردند که امروز در سایه همین امنیت ما می توانیم زندگی کنیم و ادامه حیات دهیم و شما دانش آموزان عزیز نیز به کسب علم و دانش اقدام می کنید.

وی با اشاره به آغاز بهار تعلیم و تربیت، گفت: دانش آموزان در سنگر علم ودانش زحمت می کشند و زحمات این عزیزان مقدس و ارزشمند است.

حیدری با بیان اینکه بهار تعلیم و تربیت با ایثارگری های دوران دفاع مقدس مکمل هم هستند، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با جانفشانی و ایثار و مقاومت سلاح می گیرند و با دفاع خود، امنیت ایجاد می کنند و از طرف دیگر دانش آموزان و دانشجویان مدارج عالی تحصیلی را ادامه می دهند که هر دو مقدس و خدمتگزار نظام و مکمل همدیگر هستنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پاوه: دشمن می خواهد هویت را از ما بگیرد

فرماندار پاوه: دشمن می خواهد هویت را از ما بگیرد