مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-07اقتصادي

آخرین وضعیت ساخت مسکن در 3 منطقه همدان


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در تأمین زمین نهضت ملی مسکن اتفاقات خوبی صورت گرفته است، گفت: به زودی تأمین زمین در 28 شهر استان تکمیل می شود و مشکلی از این بابت در استان نخواهیم داشت.

- ایسنا/همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در تأمین زمین نهضت ملی مسکن اتفاقات خوبی صورت گرفته است، گفت: به زودی تأمین زمین در 28 شهر استان تکمیل می شود و مشکلی از این بابت در استان نخواهیم داشت.

مجید صالحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در همدان و ملایر توافقاتی انجام شده است، درباره عقب ماندگی جورقان در زمینه تأمین اراضی مسکن ملی، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر جورقان برای توافق اراضی باید کمک کنند.

وی تصریح کرد: اگر مشکل جهادکشاورزی در زمینه واگذاری اراضی کشاورزی به بحث مسکن وجود نداشت در حال حاضر تمام 28 شهر استان تأمین می شد البته راضی نیستیم اراضی کشاورزی مرغوب و درجه یک کشاورزی برای مسکن اختصاص یابد بلکه اراضی مدنظر ما اراضی دیم درجه سه ای است که فایده ای برای کشاورز ندارد.

صالحی افزود: اگر جهادکشاورزی در این زمینه همکاری کند و اراضی دیم غیرقابل کشت را به مسکن اختصاص دهد، مشکل تأمین زمین در اکثر شهرهای استان حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساخت مسکن در 3 منطقه همدان

آخرین وضعیت ساخت مسکن در 3 منطقه همدان