مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-18اقتصادي

زمین خواری را چگونه گزارش دهیم؟


رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خوزستان از راه اندازی سامانه پیامکی یگان حفاظت اراضی زمین و مسکن به منظور مبارزه با زمین خواری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خوزستان از راه اندازی سامانه پیامکی یگان حفاظت اراضی زمین و مسکن به منظور مبارزه با زمین خواری خبر داد.

امید زمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت تشکیل یگان حفاظت اراضی در استان اظهار کرد: این یگان دارای چارت سازمانی مصوب است و هدف از تشکیل این یگان در استان، حفظ، حراست و جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی در محدوده و حریم شهر و مبارزه با زمین خواری است.

وی افزود: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در تمام ادارات کل راه و شهرسازی کشور وظیفه حفاظت و رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی، اجرای دقیق و به موقع احکام قضایی و صیانت از بیت المال را برعهده دارد و در همین راستا، شهروندان می توانند با مشاهده هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی موارد را به شماره پیامکی 300041735 اطلاع دهند و گزارش های خود را اعلام کنند.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان 24 ساعت پس از دریافت پیامک های مرتبط اقدامات بررسی میدانی و رفع تصرفات را آغاز خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواری را چگونه گزارش دهیم؟

زمین خواری را چگونه گزارش دهیم؟