مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-10اقتصادي

لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی


حمایت از شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی و ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شرکت ها و سوق دادن آنها به سوی فعالیت های اقتصادی موضوع مهمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس علی آبادی  مجمع عمومی سالیانه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران،  ضمن تاکید بر تامین برق صنایع تا تابستان سال آینده گفت: سرمایه گذاری برای ساخت شهرک های صنعتی، باید با تکیه بر مزیت و توجیه اقتصادی استان ها باشد.

وزیر صمت اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که برای تابستان سال آینده هدف گذاری شود، تامین برق صنایع است زیرا کمتر از 9 ماه زمان داریم تا از تکرار مشکلات دو سال اخیر جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه باید با همکاری نهادهای ذیربط مشکل قطع برق و تامین آب و گاز صنایع در شهرک های صنعتی برطرف شود، افزود: سرمایه گذاری برای ساخت شهرک های صنعتی، باید با تکیه بر مزیت و توجیه اقتصادی استان ها باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:: بحث خوشه سازی بسیار مهم است زیرا در این روش صنایع می توانند همدیگر را پوشش داده و از حمایت های همدیگر استفاده کنند.

البته ممکن است خوشه ها در یک منطقه و استان نباشد اما با همدیگر یک گروه را تشکیل می دهند که این مساله به توسعه صنایع کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی

لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی