مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-13اقتصادي

افزایش 2 برابری سرانه دانش آموزی در شهرستان سرچهان


وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات دولت به فارس گفت: مدرسه سازی، جاده سازی و بهسازی فضاهای آموزشی را شهرستان سرچهان در دستور کار دولت قرار خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، وزیر آموزش و پرورش در این سفر از زمین چمن دبیرستان فرهنگ با مساحت 800 متر مربع و با اعتباری به میزان 700 میلیون تومان، در قالب طرح شهید سلیمانی در شهر کره ای بهره برداری کرد.

مراد صحرایی در حاشیه افتتاح زمین چمن دبیرستان فرهنگ گفت: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی این هشتادمین مدرسه در استان فارس است که زمین چمن مصنوعی آن به بهره برداری می رسد.

به گفته او، در طرح شهید سلیمانی بیش از 2 هزار و 150 فضای پرورشی پیش بینی شده بود که تا کنون 2000 طرح به بهره برداری رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات دولت به فارس در جمع نخبگان سرچهان گفت: انتظارات مردم باید متناسب با ظرفیت های منطقه، استان و کشور باشد.

وی ادامه داد: ایجاد رشته های کشاورزی و متناسب با صنایع بومی در هنرستان های فنی حرفه ای سرچهان در دستور کار قرار می گیرد.

  وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمرکز زدایی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: مدرسه سازی، جاده سازی و بهسازی فضاهای آموزشی را در این شهرستان در دستور کار دولت قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری سرانه دانش آموزی در شهرستان سرچهان

افزایش 2 برابری سرانه دانش آموزی در شهرستان سرچهان