مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-22اقتصادي

همه مطالبات گندم کاران پرداخت شد


با واریز 35 هزار میلیارد تومان دیگر و جمع کل 156 هزار میلیارد تومان، همه مبلغ گندم خریداری شده از کشاورزان توسط دولت در سال زراعی 1401-1402 پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی نیکبخت از پایان تسویه مبلغ گندم خریداری شده در سال زراعی 1402-1401 خبر داد و گفت: امسال وزارت جهادکشاورزی با کمک دولت توانست 10 میلیون و 357 هزار تُن گندم از کشاورزان 31 استان کشور خریداری کند.

وزیر جهادکشاورزی با تشکر از دولت مردمی افزود: رییس جمهوری در هر موقعیتی پیگیر مطالبات گندم کاران بود و از تاکیدات ایشان در ه‍یئت دولت پرداخت مبلغ گندم به کشاورزان در سریعترین زمان ممکن بود.

نیکبخت با موثر خواندن اقدام وزارت جهادکشاورزی در خرید تضمینی گندم یادآور شد: خرید این مقدار گندم در سال زراعی که پشت سر گذاشتیم؛ کشور را در گندم نان به خودکفایی رساند و یکی از توفیقات بزرگ دولت در تولید و تامین این محصول استراتژیک رقم خورد.

وی در همین رابطه بار دیگر از کشاورزان کشور تشکر و اظهار کرد: وزارت جهادکشاورزی به وعده خود در پرداخت مطالبات گندم کاران تا پایان مهرماه عمل کرد و این ایفای تعهد در حالیست که میزان خرید تضمینی گندم نسبت به سال قبل آن از 44 درصد رشد برخوردار بود.

نیکبخت خاطر نشان کرد: از رییس دولت، معاون اول و رییس دفتر رییس جمهوری کمال تشکر را دارم و نیز از سازمان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مطالبات گندم کاران پرداخت شد

همه مطالبات گندم کاران پرداخت شد