مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-28سياسي

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در قم برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری جش خانوادگی میلاد پیامبر اعظم(ص) با همکاری دستگاه های اجرایی در یکی از بوستان های مناطق محروم شهر مقدس قم خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین ذاکری در جلسه همفکری بزرگداشت هفته وحدت و برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان با اشاره به اعیاد و موالید ماه ربیع الاول برگزاری یک مراسم جشن با شکوه با حضور خانواده ها در سطح شهر مقدس قم را از برنامه های ستاد هفته وحدت دانست و بر مشارکت همه دستگاه های عضو ستاد در برپایی این جشن تاکید کرد.

رییس ستاد بزرگداشت هفته وحدت گفت: برگزاری مراسم محوری در سالروز ولادت حضرت رسول خاتم و امام صادق علیهما السلام با همکاری دستگاه های مختلف و هیئات مذهبی در یکی از بوستان های مناطق محروم شهر مقدس قم با مدیریت معاونت فرهنگی سپاه برنامه ریزی شده و در شب میلاد مسعود نبی مکرم اسلام(ص) برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از سایر اعضای ستاد خواست تا مقدمات برپایی این جشن باشکوه را فراهم کنند و با اشاره به یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تشکیل کارگروههای مختلف رسانه، دانش آموزی، تولید محتوا، دانشجویی و مشارکت را دستور کار شورا دانست و بر ایجاد هماهنگی لازم در جلسات آتی برای برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در قم برگزار می شود

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در قم برگزار می شود