مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-27اقتصادي

تنگ نظری ها مانع توسعه صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شده است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ظرفیت زیادی در حوزه گردشگری دارد اما تنگ نظری ها مانع توسعه این صنعت در استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سعید طالبی پور در نشست خبری به مناسبت روز جهانی گردشگری با بیان اینکه  توسعه این  صنعت در رشد و توسعه استان و ایجاد اشتغال موثر است، گفت: بخش گردشگری استان به دلیل اینکه در یک موقعیت خاص جغرافیایی قرار دارد شناخته تر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی این سال ها تلاش کردیم بخش گردشگری استان را در قالب جشنواره های مختلف از جمله کوچ عشایر و جشنواره برفی دنا معرفی کنیم که اقدامات صورت گرفته رضایت بخش بود اما معرفی استان به سایر نقاط نیازمند همت اصحاب رسانه است.

وی بیان کرد: خوشبختانه هر دو جشنواره کوچ عشایر که معرف گردشگری تابستانه است و جشنواره برفی که ظرفیت گردشگری زمستانه استان را به تمام نقاط کشور معرفی می کند در تقویم جشنواره ملی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ثبت و دارای ردیف اعتباری می شود.

این مسوول با اشاره به اینکه در گذشته به دلیل مشکلات و نوساناتی که در حوزه اقتصادی وجود داشت اعتبارات لازم به پروژه های بخش گردشگری اختصاص داده نشد و همین امر موجب تعطیلی و نیمه راکد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگ نظری ها مانع توسعه صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شده است

تنگ نظری ها مانع توسعه صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شده است