مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-18بين الملل

تل آویو یک ساعت پیش از حمله به بیمارستان غزه، پیام هشدار داده بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفیر فلسطین در ژاپن، امروز (چهارشنبه، 18 اکتبر)، در گفتگو با شبکه الجزیره، از پیام هشدار رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، - سفیر فلسطین در ژاپن، امروز (چهارشنبه، 18 اکتبر)، در گفتگو با شبکه الجزیره، از پیام هشدار رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، یک ساعت پیش از هدف قرار گرفتن آن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفیر فلسطین در ژاپن، امروز (چهارشنبه، 18 اکتبر)، در گفتگو با شبکه الجزیره، از پیام هشدار رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، یک ساعت پیش از هدف قرار گرفتن آن خبر داد.

وی تصریح کرد: اسراییل یک ساعت پیش از حمله به بیمارستان المعمدانی، پیام هشدار برای این بیمارستان ارسال کرده بود.

این در حالی است که پیشتر، آفیخای ادرعی سخنگوی ارتش اسراییل در توجیه بمباران بیمارستان المعمدانی که به کشته شدن دست کم 500 نفر منجر شده، گفت که پیشتر هشدار داده بودیم که این بیمارستان و پنج بیمارستان دیگر باید تخلیه شود تا حماس از آن به عنوان پناهگاهی برای خود استفاده نکند.

رژیم صهیونیستی دو روز است که بیمارستان های شمال نوار غزه را تحت فشار قرار داده تا هرچه سریعتر تخلیه شوند، کاری که کادر درمان هیچ بیمارستانی به آن پاسخ مثبت نداد، زیرا امکان انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو یک ساعت پیش از حمله به بیمارستان غزه، پیام هشدار داده بود

تل آویو یک ساعت پیش از حمله به بیمارستان غزه، پیام هشدار داده بود