مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-17سياسي

ضرورت خدمت رسانی به صورت کیفی و استاندارد به مردم


سازمان های خدمت رسان از خدمت رسانی صرف در جامعه باید به سازمان های ارائه کننده خدمات کیفی و استاندارد تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جلسه شورای استاندارد استان گفت: در این مناسبت ها، با فراهم شدن شرایطی متمایز از سایر ایام باید سعی کنیم فلسفه نامگذاری چنین روزها، مأموریت و وظایف دستگاه های مختلف را در جامعه تبیین کنیم.

وی ادامه داد: مخاطب اصلی مناسبت های این چنینی از جمله روز استاندارد بایستی عموم مردم باشند و توجه مردم به مأموریت ها و خدمات این دستگاه ها جلب شود.

استاندار اصفهان بیان کرد: وقتی در مورد استاندارد با مردم صحبت می کنیم بایستی به نحوی این مأموریت به مردم منتقل شود که نبود علامت استاندارد بر کالاها برای عموم مردم دغدغه ایجاد کند .

الزام پیمانکاران استان به استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد مرتضوی تاکید کرد: شهرداری ها، سازمان نظام مهندسی و اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری های لازم برای استفاده پیمانکاران از  مصالح ساختمانی و تجهیزات استاندارد را داشته باشند.

وی ادامه داد: با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در خصوص اجرای مبحث ماده 15 مقررات ملی ساختمان جلسه ای تشکیل و بر نحوه اقدام برای اجرایی شدن مفاد این ماده قانونی برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت خدمت رسانی به صورت کیفی و استاندارد به مردم

ضرورت خدمت رسانی به صورت کیفی و استاندارد به مردم