مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-20بين الملل

وب سایت صهیونیستی: جنگ غزه رکود اقتصادی اسراییل را وخیم تر کرد


پایگاه خبری مارکر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک وب سایت اقتصادی رژیم صهیونیستی می گوید که (رژیم) به دنبال عملیات طوفان الاقصی وارد رکود اقتصادی شده و تجارت آن در حال حاضر صفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس،  وب سایت اقتصادی مارکر رژیم صهیونیستی که ضمیمه اقتصادی روزنامه هاآرتص است، بر اساس داده های خود نوشت: اسراییل در حالی وارد جنگ شد که در رکود اقتصادی به سر می برد و در حال حاضر تجارت ( در این رژیم) به صفر رسیده است.

این وب سایت تاکید کرد که اکنون احساس عمومی در اسراییل این است که همه در شرایط بحرانی جنگ موجودیتی هستند.

مارکر ادامه داد: هفته دوم جنگ رو به پایان است و این هفته ای است که تقریباً هیچ تجارتی در اسراییل وجود نداشت و بسیاری فقط برای بقا و نگه داشتن سرهای خود بالای آب تلاش می کنند و از آینده هراس دارند.

آنها هنوز نمی دانند چه کسی و چه زمانی به آنها غرامت می دهد؟ رتبه اعتباری اسراییل تحت بررسی قرار گرفت امروز جمعه روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز و خبرگزاری بلومبرگ اعلام کردند که  آژانس رتبه بندی اعتباری آمریکا مودیز گزارش دادند که رتبه اسراییل را در سطح A1  با قید تحت بررسی قرار داده و کاهش این رتبه ممکن است استقراض برای اسراییل را گران تر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وب سایت صهیونیستی: جنگ غزه رکود اقتصادی اسراییل را وخیم تر کرد

وب سایت صهیونیستی: جنگ غزه رکود اقتصادی اسراییل را وخیم تر کرد