مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-18بين الملل

جمعی از هنرمندان ایرانی: با صدای بلند نسل کشی غزه را محکوم می کنیم


«کشتار فجیع مجروحان بی پناه و مردم بی دفاع غزه را محکوم نموده و روشن و رسا اعلام می داریم که یار و کنار مردم نستوه و مقاوم فلسطین خواهیم بود و آن ها را تنها نمی گذاریم»؛ - کشتار فجیع مجروحان بی پناه و مردم بی دفاع غزه را محکوم نموده و روشن و رسا اعلام می داریم که یار و کنار مردم نستوه و مقاوم فلسطین خواهیم بود و آن ها را تنها نمی گذاریم ؛ این جملات، بخشی از بیانیه هنرمندان در محکومیت جنایت جنگی اسراییل در بیمارستان غزه است.

  در بیانیه جمعی از هنرمندان که برای خبرگزاری ایسنا ارسال شده است، در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی آمده است: بِسمِ اللهِ القاصِمِ الجَبّارین وَ مُدرِکِ الهارِبین بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ به کدامین گناه کشته شدند؟ بار دیگر دست قساوت نوادگان قابیل در خون زنان و کودکان و بیماران و مجروحان بی پناه غزه فرو رفت و لبخند شیطانی و رضایت بر چهره منحوس سردمداران زر و زور و تزویر صهیونیسم سفاک نشست.

این فاجعه دردناک که از غیض حماسه طوفان الاقصی سلحشوران فلسطینی و فرو ریختن هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی رخ داد، آزمونی است برای مرزبندی و تعیین دیگرباره باورمندان جبهه حق که ندای کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا را از گلوی مبارک امیر مؤمنان علیه السلام شنیده اند و در صف متحد و منسجم ملت های مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از هنرمندان ایرانی: با صدای بلند نسل کشی غزه را محکوم می کنیم

جمعی از هنرمندان ایرانی: با صدای بلند نسل کشی غزه را محکوم می کنیم