مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-21اقتصادي

اکنون بهترین زمان برای خرید لوازم خانگی است


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با بیان اینکه اکنون بهترین زمان برای خرید لوازم خانگی است، گفت: بازار راکد بوده و فروشندگان گرفتار هستند و احتیاج به برگشت سرمایه اولیه خود دارند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با بیان اینکه اکنون بهترین زمان برای خرید لوازم خانگی است، گفت: بازار راکد بوده و فروشندگان گرفتار هستند و احتیاج به برگشت سرمایه اولیه خود دارند، به همین دلیل کالاهای خود را زیر قیمت تولید به فروش می رسانند.

رکود مدتی است که در بازار لوازم خانگی جا خوش کرده و قصد جدایی از آن را ندارد؛ تهدیدی که رهایی از آن نیازمند اتخاذ تمهیدات جدی از سوی دولت است؛ چراکه در غیر این صورت سه ضلع تولید کننده، فروشنده و خریدار را دچار آسیب های جدی می کند.

تردیدی نیست که عواملی از جمله افزایش نرخ دلار، کمبود نقدینگی تولیدکنندگان و از همه مهمتر کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا قیمت انواع لوازم خانگی از جیب مردم پیشی بگیرد.

نباید فراموش کرد با گذشت 5 سال از ممنوعیت واردات رسمی لوازم خانگی جولان لوازم خانگی قاچاق و فاقد گارانتی در بازار افزایش پیدا کرده و حضور کالای قاچاق در بازار قدرت مانور را از شرکت های ایرانی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون بهترین زمان برای خرید لوازم خانگی است

اکنون بهترین زمان برای خرید لوازم خانگی است