مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 02:252023-10-09بين الملل

تعداد زیادی از نیروهای صهیونیستی به اسارت درآمدند


سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که این گردان ها تعداد زیادی از نیروهای دشمن صهیونیستی را در نبرد طوفان الاقصی به اسارت گرفته است.

- سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که این گردان ها تعداد زیادی از نیروهای دشمن صهیونیستی را در نبرد طوفان الاقصی به اسارت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوعبیده دوشنبه شب در سخنانی از طریق شبکه ماهواره ای الاقصی گفت که نبرد طوفان الاقصی پس از سال ها برنامه ریزی و آماده سازی و پس از تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی آغاز شد.

وی گفت: پس از اینکه تجاوزات و هتاکی صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی به اوج رسید، دشمن گمان می کرد که با بستن مسجد الاقصی به روی فلسطینیان و رها کردن افسار شهرک نشینان که جنگی دینی را به راه انداخته، به مسجد الاقصی ـ سومین حرم شریف ـ هتاکی کرده و پیامبر اسلام (ص) را مورد دشنام قرار دادند، می توانند از پرداخت بهای جنایات خود در امان بمانند.

ابوعبیده اظهار کرد: دشمن گمان می کرد ساکنان کرانه باختری هیچ پشتیبانی ندارند و برای همین صدها نفر از آنان را به شهادت رساند و هزاران نفر را هم مجروح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی ادامه داد: دشمن گمان می کرد فشار بر ساکنان سرزمین های اشغالی 1948 و جنایت علیه آنان بی پاسخ خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد زیادی از نیروهای صهیونیستی به اسارت درآمدند

تعداد زیادی از نیروهای صهیونیستی به اسارت درآمدند