مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-11سياسي

برنامه ریزی برای توانمندسازی 2 هزار خانوار مددجوی زنجانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، امسال 2 هزار مددجوی زنجانی توانمند می شوند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، امسال 2 هزار مددجوی زنجانی توانمند می شوند.

روح اله صالحی صبح امروز (19 مهرماه) در نشست با اصحاب رسانه استان، با تأکید بر تلاش مددکاران این نهاد برای هدفمند شدن ارائه خدمات به جامعه هدف، اظهار کرد: خدمات کمیته امداد باید منطبق بر نیازهای جامعه هدف باشد.

وی افزود: بر این اساس و طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، 2 هزار مددجوی زنجانی امسال توانمند می شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده است که توانمندسازی مددجویان در دی ماه انجام شود، اضافه کرد: خروج خانواده ها از چرخه حمایتی با انجام اقدامات توانمندسازی انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه درآمدهایی که این خانواده ها به دست می آورند باید حداقل دستمزد قانون کار را داشته باشند تا ما بتوانیم خانواده ها را از چرخه حمایت خارج کنیم، ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده است که در این راستا دو هزار خانواده از چرخه حمایت این نهاد خارج شوند، البته به صورت مستمر درآمدهای این خانواده ها رصد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای توانمندسازی 2 هزار خانوار مددجوی زنجانی

برنامه ریزی برای توانمندسازی 2 هزار خانوار مددجوی زنجانی