مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-06فرهنگي

آخرین تولد آتیلا پسیانی و یک جای کار که می لنگید!


اردیبهشت همین امسال بود که همزمان با سالروز تولد آتیلا پسیانی مراسم نکوداشتی برای او با حضور چهره های سینمایی و تئاتری برگزار شد و «آتیلا» که آن شب با چهره ای تکیده و بدنی نحیف از بیماری خیلی ها را شوکه کرده بود، - اردیبهشت همین امسال بود که همزمان با سالروز تولد آتیلا پسیانی مراسم نکوداشتی برای او با حضور چهره های سینمایی و تئاتری برگزار شد و آتیلا که آن شب با چهره ای تکیده و بدنی نحیف از بیماری خیلی ها را شوکه کرده بود، آخرین شمع کیک تولدش را خاموش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه 10 اردیبهشت ماه 1402 آتیلا پسیانی پس از مدتی طولانی در جمع همکارانش و مقابل دوربین ها ظاهر شد و اگرچه در سال های اخیر خبر ابتلای او به سرطان اعلام شده بود اما دوستان و دوستدارانش از دیدن چهره رنجورش یکه خوردند.

در آن مراسم که به همت انجمن صنفی کارگردانان خانه تئاتر برگزار شد، پرویز پرستویی، رضا کیانیان، محمد چرم شیر، محمد صالح علاء، نوید محمدزاده، بهرام رادان و محمد رحمانیان جمعی از سخنرانان بودند که درباره آتیلا پسیانی صحبت کردند.

پرویز پرستویی در آن شب با اشاره به همکاری با آتیلا پسیانی در سریال زیر تیغ ساخته محمدرضا هنرمند و فیلم سینمایی آب و آتش فریدون جیرانی خاطراتی را درباره این دو همکاری روایت کرد و با اشاره به حضور هنرمندان شناخته شده تئات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تولد آتیلا پسیانی و یک جای کار که می لنگید!

آخرین تولد آتیلا پسیانی و یک جای کار که می لنگید!