مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-17سياسي

توجه به موضوعات فرهنگی از الزامات تربیت نسل آینده است


رشته ها و امکانات دانشگاه شایسته و قابل توجه است و دغدغه مندی مسئولان و استادان دانشگاه در توجه به موضوعات فرهنگی جزء الزامات تربیت نسل جوان و آینده ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم امروز در بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم امکانات، فضا و تعداد رشته ها را با توجه به نیاز بازار کار، کم نظیر توصیف کرد و گفت:  دغدغه مندی مسئولان و استادان دانشگاه در توجه به موضوعات فرهنگی جزء الزامات تربیت نسل جوان و آینده ساز است و  اساتید تمرکز بر روی مبحث فرهنگی را دستمایه سخنان خود قرار دهند تا با توجه به ارتقاء تربیتی دانشجویان همزمان با ارتقاء سطح علمی آنان بیش از پیش مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت الاسلام حاجبی با بیان اینکه آینده کشور دست دانشجویان است، ادامه داد: فعالیت های علمی از جمله انتظارات موجود برشمرده می شود و استاد اگر دغدغه علمی و تربیتی داشته باشد دانشجویی تربیت می شود که در آینده کشور منشاء اثر خواهد بود.

در این جلسه رییس دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم گزارشی از وضعیت، امکانات، تجهیزات و اقدامات انجام شده را ارائه و با بیان اینکه مسئولیتی که دانشگاه در جهت حمایت و کمک به ارتقاء سطح دانش جامعه دارد، خواستار مساعدت و همکاری ایشان در مسائل فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به موضوعات فرهنگی از الزامات تربیت نسل آینده است

توجه به موضوعات فرهنگی از الزامات تربیت نسل آینده است