مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-02حوادث

بخش مرکزی نهاوند به یک پایگاه اورژانس جدید نیاز دارد


رییس فوریت های پزشکی شهرستان نهاوند گفت: اورژانس شهرستان نهاوند به یک پایگاه جدید برای پوشش روستاهای بخش مرکزی نهاوند نیاز دارد.

- ایسنا/همدان رییس فوریت های پزشکی شهرستان نهاوند گفت: اورژانس شهرستان نهاوند به یک پایگاه جدید برای پوشش روستاهای بخش مرکزی نهاوند نیاز دارد.

حمیدرضا سیف در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان نهاوند هشت پایگاه اورژانس داریم که از این تعداد، سه پایگاه شهری و پنج پایگاه جاده ای است و این پایگاه ها دارای 10 آمبولانس و 53 نیروی عملیاتی هستند و ماهانه 750 مأموریت انجام می دهند.

سیف ادامه داد: با توجه به اینکه در بخش مرکزی شهرستان تنها پایگاه اورژانس قلعه قباد داریم که وجود یک پایگاه در این بخش کم است و برای پوشش روستاهای بالاتر از این پایگاه نیاز به احداث یک پایگاه جاده ای جدید داریم.

وی با بیان اینکه اگر مجوز داده و پایگاه جدید ایجاد شود، زمان رسیدن اورژانس به بالین بیمار کاهش می یابد، تصریح کرد: در روستاهای بخش های پایین نهاوند شامل بخش های زرین دشت، گیان و فیروزان مشکلی نداریم چراکه پایگاه های اورژانس ما در این بخش ها فاصله مناسبی از هم دارند.

سیف تصریح کرد: همچنین اورژانس شهرستان به موتورلانس استاندارد نیاز دارد تا در کوچه های باریک و مکان هایی که امکان ورود آمبولانس وجود ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مرکزی نهاوند به یک پایگاه اورژانس جدید نیاز دارد

بخش مرکزی نهاوند به یک پایگاه اورژانس جدید نیاز دارد