مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-15فناوري

بهره برداری از آزمایشگاه ارزیابی محصولات هوش مصنوعی تا پایان سال


رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری وسیع در بخش آموزش و پژوهش در حوزه هوش مصنوعی، از بهره برداری ملی از آزمایشگاه ارزیابی محصولات هوش مصنوعی این پژوهشگاه تا پایان سال خبر داد.

- رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری وسیع در بخش آموزش و پژوهش در حوزه هوش مصنوعی، از بهره برداری ملی از آزمایشگاه ارزیابی محصولات هوش مصنوعی این پژوهشگاه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد رضوی زاده در رویداد ملی عصر امید در حوزه هوش مصنوعی با اشاره به ظرفیت های موجود در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور، اظهار کرد: سرویس های پایه و مختلفی می توان با استفاده از هوش مصنوعی طراحی کرد که در کاربردهای مختلفی همچون پردازش زبان، بازشناسی گفتار، دستیاران مجازی و .

استفاده می شوند، با توجه به روند رشد تکنولوژی در کشور هوش مصنوعی به زودی کاربردهای بسیاری در بحث های حقوقی، شبکه های اجتماعی، صنعت و کشاورزی کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروزه در کشور بسیاری از این حوزه ها در بخش هوش مصنوعی فعالیت دارند، افزود: با توجه به بررسی های انجام شده 150 شرکت در حوزه های مختلف هوش مصنوعی ثبت شدند و نیمی از این شرکت ها به صورت فعال حضور دارند؛ از محصولاتی همچون تشخیص چهره، پلاک خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از آزمایشگاه ارزیابی محصولات هوش مصنوعی تا پایان سال

بهره برداری از آزمایشگاه ارزیابی محصولات هوش مصنوعی تا پایان سال