مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-06حوادث

کشف و ضبط 730 کیلوگرم مواد مخدر در کردستان


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: طی 6 ماهه امسال 730 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط و 2هزار و 50 نفر خرده فروش، توزیع کننده و قاچاق فروش هم دستگیر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج در جمع نمازگزاران، با بیان اینکه محاسبات دشمن در اغتشاشات سال گذشته در مورد قوم کرد اشتباه بود و همین موضوع موجب شکست آنها شد، اظهار کرد: دشمن در محاسبات خود این مولفه های مهم را که قوم کرد علاقه مند به ایران، اسلام و نظام هستند را نادیده گرفت و به همین دلیل توطئه هایشان نقش برآب شد.

وی اضافه کرد: دشمنان تمام توان خود را برای تضعیف ایران و انقلاب به کار گرفته ولی همواره در برابر این ملت زبون و محکوم به شکست بوده اند.

فرمانده نیروی انتظامی کردستان در ادامه با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان شهروند قانون مدار و نیروی انتظامی خدمت گذار گفت: در طول این هفته برنامه های متنوعی را در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی شانی جز خدمت گذاری برای خود نمی بیند چرا که اگر ما بتوانیم برای مردم امنیت ایجاد کنیم و جامعه احساس امنیت داشته باشند توانسته ایم به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 730 کیلوگرم مواد مخدر در کردستان

کشف و ضبط 730 کیلوگرم مواد مخدر در کردستان