مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-22سياسي

درخواست نماینده ولی فقیه از آیت الله ملک حسینی برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: چند بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم از آیت الله ملک حسینی تقاضا کردم که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حاضر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (30 مهر ماه) در جمع تعدادی از طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قداست و عظمت هر علم به موضوع آن برمی گردد، اظهار کرد: مجلس خبرگان مربوط به مسئله ولایت فقیه که مهم ترین مسئله در حاکمیت اسلامی بوده، محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تقدیر تشکر از دغدغه مندی طلاب روحانیون استان در زمینه مسائل مختلف جامعه، گفت: به برکت وجود ولایت فقیه نظام مقدس انقلاب اسلامی شکل گرفت و انقلاب، اسلام و شیعه به دنیا معرفی شد.

وی بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی را معرفی اسلام و مکتب تشیع برای مدیریت جهان دانست و افزود: این همه توطئه و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی برای همین مسئله بوده که نظام، اهداف و آرمان های آن در جهان در حال گسترش است.

آیت الله حسینی تصریح کرد: دشمنان تلاش های بسیاری انجام دادند تا دین و اسلام را افیون و مایه عقب ماندگی جامعه معرفی کنند، ولی امروز انقلاب، دین، مکتب تشیع و اسلام را به دنیا معرفی و بستر را برای تاثیرگذاری همه اقشار در جامعه فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده ولی فقیه از آیت الله ملک حسینی برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری

درخواست نماینده ولی فقیه از آیت الله ملک حسینی برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری