مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-16سياسي

الزام وزارتخانه های نیرو و نفت به تامین آب، برق و گاز مجتمع های شیلاتی


با تصویب مجلس، وزارتخانه های نیرو و نفت به فراهم کردن آب، برق و گاز مجتمع های شیلاتی و سوخت مورد نیاز برای توسعه ناوگان صید فراساحلی شدند.

- با تصویب مجلس، وزارتخانه های نیرو و نفت به فراهم کردن آب، برق و گاز مجتمع های شیلاتی و سوخت مورد نیاز برای توسعه ناوگان صید فراساحلی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز دوشنبه و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بندهای ب و پ ماده 63 این لایحه را تصویب کردند و بند الف برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

طبق این مصوبه، به منظور افزایش صید محصولات شیلاتی کشور و ارتقای نقش و جایگاه پروتیین دریایی در سبد غذایی خانوارها اقدامات زیر انجام می گردد: ب- وزارتخانه های نیرو و نفت موظفند آب، برق و گاز مجتمع های شیلاتی و سوخت مورد نیاز برای توسعه ناوگان صید فراساحلی را فراهم کنند.

پ- وزارت جهاد کشاورزی موظف است با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نسبت به بومی سازی تجهیزات مورد نیاز پرورش ماهی در قفس و تسهیل شرایط لازم برای ایجاد مراکز خوراک ماهی و میگو و تکثیر ماهیان اقدام کند.

در بند الف ارجاعی به کمیسیون نیز آمده است: سازمان حفاظت محیط زیست کشور مکلف است با همکاری وزارتخانه های نفت، کشور و صنعت، معدن و تجارت، نسبت به مدیریت (کنترل) دفع پسماندها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام وزارتخانه های نیرو و نفت به تامین آب، برق و گاز مجتمع های شیلاتی

الزام وزارتخانه های نیرو و نفت به تامین آب، برق و گاز مجتمع های شیلاتی