مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-06بين الملل

سوریه؛ تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی حمص


پیکر شهدای حمله تروریستی سوریه، از مقابل بیمارستان نظامی حمص با حضور وزیر دفاع و چند تن دیگر از مقامات دولت دمشق، تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرنگار شبکه المیادین در سوریه صبح امروز (جمعه، 6 اکتبر) گزارش داد که مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی، از مقابل بیمارستان نظامی حمص آغاز شد.

خبرنگار المیادین در این باره گزارش داد: در حال حاضر پیکر 28 تن از شهدای سوری، از مقابل بیمارستان نظامی حمص و با حضور ژنرال علی عباس ، وزیر دفاع این کشور در حال تشییع هستند.

وزیر دفاع سوریه که روز گذشته در این مراسم شرکت داشت و دقایقی قبل از انجام این حمله تروریستی جان سالم به در برد، در مراسم تشییع به خبرنگاران گفت: ما تاوان عزا کشورمان را می پردازیم؛ خداوند شهدای ما را مورد رحمت و مغفرت قرار دهد.

وزارت بهداشت سوریه صبح امروز، جمعه اعلام کرد که تعداد شهدای حمله تروریستی حمص به 89 شهید از جمله 31 زن و 5 کودک افزایش یافته و تعداد مجروحان هم به 277 نفر رسیده است.

بعدازظهر روز گذشته (پنج شنبه، 5اکتبر) تلویزیون رسمی سوریه از حمله پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی بر جای گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه؛ تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی حمص

سوریه؛ تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی حمص