مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-12سياسي

از 3 پروژه مهم صنعتی مصوب سفر رهبری به کرمانشاه چه خبر؟


در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در 20 مهر ماه 1390، سه پروژه مهم صنعتی شامل خودروسازی صحنه، بیواتانول و بیوایمپلنت برای کرمانشاه به تصویب رسید که ایران خودرو صحنه شش سال قبل به بهره برداری رسید و اکنون در دوازدهمین سالگرد این سفر، - ایسنا/کرمانشاه در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در 20 مهر ماه 1390، سه پروژه مهم صنعتی شامل خودروسازی صحنه، بیواتانول و بیوایمپلنت برای کرمانشاه به تصویب رسید که ایران خودرو صحنه شش سال قبل به بهره برداری رسید و اکنون در دوازدهمین سالگرد این سفر، دو پروژه مهم بیواتانول و بیوایمپلنت در گام های نهایی افتتاح قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1390 و در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه سه طرح کلان صنعتی برای استان به تصویب رسید که کارخانه خودروسازی صحنه یکی از این سه طرح بود.

عملیات اجرایی این واحد به صورت رسمی از سال 1494 آغاز شد و در نهایت مرداد سال 1396 و در جریان سفر وزیر صمت به کرمانشاه به بهره برداری رسید.

ظرفیت اولیه این واحد مونتاژ 30 هزار دستگاه خودرو پژو پارس در سال بود که در برخی از سال ها بیش از این تعداد یعنی حدود 36 هزار دستگاه نیز مونتاژ شد.

اگرچه این واحد اکنون در زمین بالغ بر 30 هکتار در شهرک صنعتی صحنه فعال است، اما برای توسعه و افزایش ظرفیت این واحد تا 100 هزار دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 3 پروژه مهم صنعتی مصوب سفر رهبری به کرمانشاه چه خبر؟

از 3 پروژه مهم صنعتی مصوب سفر رهبری به کرمانشاه چه خبر؟